Pengikut Setia

Friday, July 1, 2011

Salam dari shuzack

Assalamualaikum w.b.t. dan salam sejahtera...

Bertemu kita kembali di blog Kisah Tentang Aku & Dia. Uppsss! Kesilapan yg disengajakan. Hahaha.

Okay2, ini adalah percubaan kedua aku utk terus berblogging. Nama blog ni dah lama aku fikirkan dan jeng jeng jeng nama yg dimaksudkan ialah ini.blog.shuzack. Kenapa shuzack? Ya! shuzack adalah singkatan bagi nama penuh aku iaitu Mohd Shukri Zakaria. Diharapkan blog ni akan menghasilkan artikel2 dan post2 yg lebih berkualiti dan ber'niche' kata orang. Jika anda lihat pada post sebelum ni, yg terakhir adalah pada bulan November 2010. Maknanya hampir 8 bulan blog ni terbengkalai. Pemalas betul aku kan?

'rumah lama'

Jika dibandingkan dengan nama Kisah Tentang Aku & Dia, ia bersifat lebih kepada hal peribadi. So, orang pun malas nak baca hal peribadi orang lain kan. Oleh itu aku tukar address dan nama baru ni khas utk berkongsi sedikit ilmu dan pengetahuan yang ada serta artikel2 yg lebih bersifat umum. Hal peribadi mungkin akan diselitkan sedikit mengikut kesesuaian. Tak suka eh? Ada aku kesah? Hahahaha. Post lama tu buat tak tahu je okay.

Akhir kata selamat membaca kepada anda semua dan juga "You follow I, I follow you okay!!" ;D

No comments:

Post a Comment